Stałe w wyszukiwarce Google zalecane jest przede wszystkim dla fraz bardziej konkurencyjnych oraz w sytuacji, gdy sama czołówka wyników wyszukiwania jest bezwzględnym priorytetem. Stałą opieką pozycjonowania możemy objąć zarówno jedną frazę jak i kilka zależnie od potrzeb.
Koszty
Koszt pozycjonowania stałego wyceniany jest indywidualnie dla każdej frazy oddzielnie i uzależniony jest przede wszystkim od stopnia konkurencyjności pozycjonowanej frazy oraz od aktualnej kondycji strony na daną frazę w wyszukiwarce Google. Zwykle koszt pozycjonowania stałego waha się w granicach od 50 do 200 zł netto miesięcznie za jedną frazę kluczową.
Warunki
Warunkiem przyjęcia strony do pozycjonowania stałego jest to aby na daną frazę kluczową strona była wstępnie wypozycjonowana np. w ramach oferowanego przez nas pozycjonowania jednorazowego. Zalecane jest by przed tzw. promowaniem stałym, strona mieściła się w obrębie pozycji ok 1-50 w wyszukiwarce Google na wybrane hasło/hasła kluczowe.
Przebieg
W pierwszej kolejności ustalamy frazy kluczowe na które strona ma być pozycjonowana. Każda z fraz jest przez nas szczegółowo analizowana pod kątem jej konkurencyjności, zasadności pozycjonowania i spodziewanych efektów. Na podstawie wnikliwej analizy przygotowujemy wycenę i po jej zaakceptowaniu sporządzamy umowę. Umowę zawieramy na czas nieokreślony, zwykle z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Efekty
Stałe dotyczy głównie wyszukiwarki Google a pierwszych efektów można spodziewać się już po ok. 2 tygodniach od momentu rozpoczęcia. Czas dotarcia na czołowe pozycje jest różny i uzależniony jest od stanu wyjściowego oraz od konkurencyjności danej frazy.
Rozliczenie
Stałe rozliczane jest w cyklu miesięcznym na podstawie faktury proforma wysyłanej e-mailem do Klienta.
Skorzystaj z oferty reklamy w internecie poprzez promowanie – z nami skuteczna promocja stron internetowych jest możliwa.